https://www.russia-italia.com/viewtopic.php?f=15&t=8488&p=6629428#p6629428
-----------------------------------
SaPa
17 Novembre 2008, 19:11

Re: Raduno Moscovita
-----------------------------------
&#1103; &#1090;&#1086;&#1078;&#1077; &#1074; &#1057;ouchsurfing...&#1086;&#1085;&#1080; &#1086;&#1095;&#1077;&#1085;&#1100; &#1072;&#1082;&#1090;&#1080;&#1074;&#1085;&#1099;&#1081; &#1074; &#1052;&#1086;&#1089;&#1082;&#1074;&#1077;? &#1042; &#1048;&#1090;&#1072;&#1083;&#1080;&#1081; &#1086;&#1085;&#1080; &#1084;&#1085;&#1086;&#1075;&#1086; &#1095;&#1077;&#1075;&#1086; &#1086;&#1088;&#1075;&#1072;&#1085;&#1080;&#1079;&#1072;&#1102;&#1090;...


