https://www.russia-italia.com/viewtopic.php?f=15&t=8488&p=6629679#p6629679
-----------------------------------
nox
20 Novembre 2008, 16:59

Re: Raduno Moscovita
-----------------------------------
Oggi ho fatto pubblicità. Chi lo sa, forse un paio di studenti si iscriveranno presto. Stasera qui a Mosca c'è questo incontro con lo scopo di parlare lingue diverse: 

Hihi, dear Polyglots!

Remember? We're meeting twice a week now.
Under any kind of weather ;-)
So... in order just to remind...

We're meeting and have Polyglot chats this Thursday
in good old Kopeyka at Baumanskaya!!!
See details below

******************************************************
Date : Nov 20, 2008 @ 19:00
Address : Nizh.Krasnoselskaya, 40 - *Map*
Details : www.polyglot-learn-language.com/meetings.php?post_id=1041


