https://www.russia-italia.com/viewtopic.php?f=7&t=22191&p=6850526#p6850526
-----------------------------------
lo stalker
05 Febbraio 2018, 20:13

Re: Pelmeni...Come Li Mangiate?????
-----------------------------------
in tutti i modi... sia alla russa che all'italiana....  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D


